Ідеологією бренду "HOCO" є створення аксесуарів і гаджетів для стильних, яскравих, індивідуальних осіб, що цінують якість за помірною ціною. Простота, доступність, стиль і функціональність - ось основні характеристики брендового стилю HOCO.
Створена в 2009 році в Китаї, в місті Шеньчжень, компанія HOCO TECHNOLOGY (HK) Co., LTD заснувала власний бренд "Нoco" і вже через декілька років заявила про свої претензії на лідерство у сфері виробництва аксесуарів для цифрових пристроїв і мобільних телефонів.
"Нoco" сьогодні
Розпочавши із захисного скла і зарядних пристроїв для мобільних телефонів (які й зараз займають провідні позиції в асортименті компанії), марка HOCO не зупинилася на досягнутому. Зараз компанія HOCO. TECHNOLOGY пропонує своїм покупцям:
- аксесуари для мобільних телефонів (захисні чохли, скло, зарядні пристрої і акумуляторні батареї);
- портативні зовнішні акумулятори;
- технологічні гаджети для автомобілів;
- аудіо і відео продукцію;
- меблі;
- товари для відпочинку і подорожей;
- товари для зайняття спортом;
- аксесуари для комп'ютерів;
- оснащення "розумного будинку";
- дитячі освітні продукти.
Вражаюча лінійка товарів дозволила НОСО створити свої представництва більш ніж в 50 країнах світу і будувати плани на подальшу торгову експансію.
Основні принципи торгової марки "НОСО"
У компанії "НОСO" не втомлюються повторювати: "Ми займаємося створенням простих речей, що відповідають критеріям:
- Практичність.
- Надійність.
- Яскравий, впізнаваний стиль.
Якщо усе це витримано в потрібних пропорціях - перед вами продукт НОСО."
Така концепція себе виправдала. Аксесуарами і товарами марки "НОСО" користуються мільйони людей по всьому світу і географія продажів "НОСО" продовжує розширюватися.