Ідеологією бренду "HOCO" є створення аксесуарів і гаджетів для стильних, яскравих, індивідуальних осіб, що цінують якість за помірною ціною. Простота, доступність, стиль і функціональність - ось основні характеристики брендового стилю HOCO.

Створена в 2009 році в Китаї, в місті Шеньчжень, компанія HOCO TECHNOLOGY (HK) Co., LTD заснувала власний бренд "Нoco" і вже через декілька років заявила про свої претензії на лідерство у сфері виробництва аксесуарів для цифрових пристроїв і мобільних телефонів.

"Нoco" сьогодні

Розпочавши із захисного скла і зарядних пристроїв для мобільних телефонів (які й зараз займають провідні позиції в асортименті компанії), марка HOCO не зупинилася на досягнутому. Зараз компанія HOCO. TECHNOLOGY пропонує своїм покупцям:

  • аксесуари для мобільних телефонів (захисні чохли, скло, зарядні пристрої і акумуляторні батареї);
  • портативні зовнішні акумулятори;
  • технологічні гаджети для автомобілів;
  • аудіо і відео продукцію;
  • меблі;
  • товари для відпочинку і подорожей;
  • товари для зайняття спортом;
  • аксесуари для комп'ютерів;
  • оснащення "розумного будинку";
  • дитячі освітні продукти.

Вражаюча лінійка товарів дозволила НОСО створити свої представництва більш ніж в 50 країнах світу і будувати плани на подальшу торгову експансію.

Основні принципи торгової марки "НОСО"

У компанії "НОСO" не втомлюються повторювати: "Ми займаємося створенням простих речей, що відповідають критеріям:

  1. Практичність.
  2. Надійність.
  3. Яскравий, впізнаваний стиль.

Якщо усе це витримано в потрібних пропорціях - перед вами продукт НОСО."

Така концепція себе виправдала. Аксесуарами і товарами марки "НОСО" користуються мільйони людей по всьому світу і географія продажів "НОСО" продовжує розширюватися.

Товари бренду Hoco