Бренд "Gorsun" - стрільба по одній мішені
Більшість китайських брендів ведуть екстенсивний розвиток, прагнучи випускати величезний асортимент товарів під одним дахом. Від цього часто страждає якість, адже неможливо бути кращими завжди і у всьому.
Саме про це думали засновники торгової марки "Gorsun", коли запускали свою першу лінійку навушників для мобільних телефонів. Бренд вирішив розвиватися інтенсивно, не вшир, а вглиб, зосередитися на одному товарі, але зробити його досконалим. Такий підхід себе виправдав: зараз навушники "Gorsun" відомі далеко за межами Піднебесної. Їх високо оцінили користувачі із США, Австралії, Росії і Європи.
Сьогодні бренд "Gorsun" пропонує:
- навушники з мікрофоном;
- безпровідні навушники;
- гарнітури для смартфонів;
- навушники-вкладиші;
- закриті навушники.
Складові успіху "Gorsun"
Наріжним каменем успішного бізнесу "Gorsun" є наявність власного високотехнологічного виробництва. У "Gorsun" дві автоматизовані фабрики Dongguan Gorsun і Shantou Jiaqi.
Наступний чинник успіху традиційний для китайських виробників - не висока ціна товару при його хорошій якості. Але і тут "Gorsun" випереджає своїх конкурентів, роблячи товари строго відповідно до стандартів ISO 9001. У компанії приділяють якості величезну увагу, починаючи від контролю закуповуваної сировини і закінчуючи упаковкою готової продукції. Контроль проходить на всіх, без виключення, етапах виробничого процесу.
У компанії приділяють велику увагу інноваціям в сферах акустики і електроніки і вкладають ресурси в розробку передових технологічних рішень. Бренд "Gorsun" має в розпорядженні власне конструкторське бюро, в якому зібрані експертні фахівці напрямів:
- електроніка;
- акустика;
- ергономіка;
- дизайн;
Значна увага приділяється і екології. Компанія має спеціальний відділ, контролюючий відповідність сировини і готової продукції міжнародним екологічним нормам.