"Celebrat" - свято по-китайськи
Не секрет, що китайські бренди плодяться, як гриби після дощу. Більшість з них зникає з ринку на першому ж році свого існування. Але вже якщо вдалося китайцям знайти своє "місце під сонцем" серед брендових виробників, то тут вони стають дійсно серйозними конкурентами.
Молодий китайський бренд "Celebrat" тому приклад. Засновники торгової марки не довго думали над її назвою - відкинули від англійського слова "celebrate" (святкувати) останню букву і зосередилися на якості продукції. І "святкування" вдалося! Поки ще не культовий, але вже досить відомий бренд мобільних аксесуарів "Celebrat" упевнено прокладає дорогу на торгові вітрини країн Азії, Близького Сходу і старенької Європи.
Філософія "Celebrat"
"Успіх приходить до тих, хто уважний до дрібниць" - вирішили в "Celebrat" і направили всі ресурси на розробку цих самих дрібниць. Головною продукцією торгової марки є:
- гарнітури для мобільних телефонів;
- кабелі синхронізації.
Продукція компанії надійно зайняла свою нішу в сегменті недорогих і якісних аксесуарів для мобільної техніки. Бренд "Celebrat" підтвердив своїм партнерам, що він надійний виробник і постачальник.
Успіх продукції "Celebrat" базується на простих, але важливих принципах, які зведені в компанії в особливу філософію, або навіть культ:
- тільки якісні комплектуючі;
- контроль за якістю на всіх стадіях виробництва;
- яскравий і стильний дизайн аксесуарів і упаковки;
- доступні ціни.